هواپیمای فوق مدرن rq-170 چیست ؟

کامپیوتر،نرم افزار،سخت افزار،مخابرات،جنگ سایبری،موبایل،بازي رايانه ي،سیاسی،ورزشی و....

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

با 126 هزار کارمند براساس اخرین امار سال 2011
کشور سازنده : ایالات متحده امریکا
در حال حاضر در اختیار کدام نیروهای نظامی دنیا : نیروی هوایی ایالات متحده امریکا و در آینده نزدیک توسط مهندسی معکوس نیروی هوایی ایران.
نوع هواپیما : شناسایی و رادارگریز و جاسوسی


توضیحات بیشتر

یک هواپیمای شناسایی مدرن، متعلق به نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا است. این هواپیما رادارگریز بوده و به منظور عملیات‌های شناسایی در جنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اولین بار از این هواپیمای جاسوسی در افغانستان استفاده شد. تکنولوژی بکار گرفته شده در این هواپیما با تکنولوژی به کار گرفته شده در هواپیمای است

به دلیل جاسوسی بودن این هواپیما اطلاعات زیادی در اختیار نداریم .اما حدود طول دو بال 20 متر یا 23 متر می باشد. براساس اطلاعات مجله های جنگ در حدود 8,500 پوند وزن داردو تا 50000 پا نیز می تواند پرواز کند. موتورش هم از نوع است

این هواپیما معمولا سلاح با خودش حمل نمی کند . و بیشتر برای جاسوس و استراژیکی در جنگ کاربرد دارد.
طبق اطلاعات منتشر شده معتبر این هواپیما اولین بار در اطراف شهر فندهار افغانستان استفاده شد که در این ماموریت شروع به عکس برداری و جاسوسی پرداخت. که این پروژه جنگی در 9 دسامبر 2009 و با رمز The Beast of Kandahar شناخته می شود.
براساس گفته های یک سرهنگ پنتاگون این هواپیما جایگزین هواپیماهای جاسوسی گذشته تا اکنون این هواپیما فوق پیشرفته

در سال 1 دسامبر 2005 اولین ازمایشها در صحرای نوادا مورد ارزیابی قرار گرفت که بعد از این ازمایش قرار شد به افغانستان فرستاده شود.
که در سال 2007 در فرودگاه بین الملی قندهار فرستاده شد و که از همان جا اولین پروازهای خود را شروع کرد. البته اینجا یک نقد خیلی خوبی از سوی منتقدان ازاد خارجی پیش امد . طالبان که دارار ندارد . پس چرا انرا انجا فرستاده اند ؟ جواب : برای جاسوسی در ایران و پاکستان .

در سال 2009 دوباره این بحث جاسوسی مطرح شد زمانی که روزنامه مشهور برای کره جنوبی منتشر کرد که RQ-170 وارد خاک این کشور شد که احتمالا برای جاسوس در کره شمالی برای این کار اورده شده است.

در اگوست 2010 این هواپیما بر فراز خاک پاکستان و افغانستان شروع به جاسوسی کرد و در ایبت‌آباد پاکستان تمرکز بیشتری کرد . چون مسئولان پنتاگون فکر می کردن بن لادن در این شهر و حومه ان زندگی می کند . در برخی از جاسوسی ها تصاویر به صورت زنده ضبط می شد و بارک اوباما در دفتر خود با مسئولین نظامی در حال تماشا بودند. و در اخر تصمیم گیری می کردند.




:: برچسب‌ها: هواپیمای فوق مدرن rq-170 چیست ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : محمد خلفوندی
ت : دو شنبه 11 دی 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی